Gazduirea de sediu se adreseaza antreprenorilor sau companiilor care la inceput de drum intampina dificultati in identificarea unui spatiu pentru stabilirea sediului social.
Serviciul de gazduire de sediu oferit de Juridic Team usureaza procedura de infiintare sau de schimbare a sediului si va scuteste de formalitatile de obtinere a acordului vecinilor si al administratorului de bloc, precum si de inregistrarea contractului de sediu la ANAF.
Echipa noastra va pune la dispozitia antreprenorilor toate actele necesare pentru inregistrarea sediului social la Registrul Comertului.
Onorariu pentru gazduirea sediului pentru 12 luni doar 499 lei.
Gazduire Sediu Social – Servicii Incluse:
Obtinerea pe loc a tuturor actelor necesare inregistrarii sediului social;
- Primirea corespondentei la sediul gazduit;
- Notificarea imediata a corespondentei;
- Predarea corespondentei personal catre clienti sau,
- Transmiterea corespondentei prin intermediul curierului;
- Onorarii preferentiale la infiintarea firmei sau schimbarea sediului social.
Avantajele serviciului Gazduire Sediu Social:
- Rapiditate in obtinerea actelor necesare inregistrarii sediului;
- Nu mai este necesara obtinerea acordul asociatiei de proprietari;
- Nu mai este necesara obtinerea acordul vecinilor direct afectati.
- Eliminarea cheltuielilor cu chiria, intretinerea spatiului si cu impozitul aferent;
*Serviciul se adreseaza doar societatilor neplatitoare de TVA.